Když se mluví o timemanagementu, většina pracovníků úřadu si jen povzdechne, že to, jak využívají svůj pracovní čas, vůbec nezáleží na nich.
Vezměte si - porady na několika úrovních, úřední dny, termíny různých rozhodovacích jednání, jako jsou zasedání rad či zastupitelstev, komisí, atd. Času k volnému organizování opravdu mnoho nezbývá.
To ale není důvod na timemanagement úplně rezignovat, jen to chce trochu jiný přístup, než třeba ve firmách… Najít to, co lze ovlivnit a zmírnit dopady okolností, které ovlivnit nelze. O to se společně pokusíme v rámci tohoto plug-inu plného praktických cvičení a inspirace.
Klíčová témata
- matice úkolů a jejich prioritizace ve vazbě na dané povinnosti
- drivers = podvědomé signály a jejich eliminace
- "zloději času" a jak je zvládnout i v rámci povinností pracovníka úřadu
- odkládání neboli prokrastinace
- dílčí úkoly a jejich pravidelné plnění
- časová krize a jak nepropadnout panice