Cenová politika

Jak jsou nastaveny naše ceny a vysvětlení, proč jsou naše ceny proti ostatním tak nízké.

Možná vás překvapily na našich stránkách dvě zajímavé věci: První, že jste zde vůbec nalezli nějaký ceník. To není běžné, nám se na webových stránkách společností, nabízejících podobné akce, nepodařilo najít ceník ani jedenkrát. Možná jsme hledali špatně, možná že skutečně není zvykem ceník zveřejňovat. V tomto případě jdeme tak trochu jinou cestou.


Druhá věc, která Vás možná překvapila, je cenová hladina. Protože (i když jsme ceníky u ostatních nenašli, samozřejmě víme, jak se ceny pohybují) ceny ostatních společností jsou ve většině případů podstatně vyšší, můžete se oprávněně ptát, jak jdou takovéto ceny dohromady s deklarovanou kvalitou programů.

Odpověď nehledejte ani v dumpingu, ani v nějakém jiném triku. Tyto ceny těmto programům zcela odpovídají a naše společnost si je může dovolit nabízet především z následujících důvodů:


1. Jistě jste si všimli, že firmy a instituce nejsou naší jedinou klientelou. STAN je např. celorepubliková jednička v pořádání školních akcí, mimořádnou oblibu má i mezi rodinami, dětmi a mládeží...portfolio naší působnosti je velmi široké a vede k tomu, že naše střediska mají vytíženost blížící se ve většině měsíců v roce až k 95%.

Jakmile odjetete, je pravděpodobné, že pár hodin po vás nastoupí jiná skupina. Z toho plyne že nefungujeme tak, že bychom měli dvě či tři akce do měsíce, na kterých si potřebujeme vydělat na zbývajících dvacet dnů v měsíci, kdy práce není.

A to není vše. Na rozdíl od většiny ostatních fungujeme celoročně. nemusíme tedy vydělávat na to, abychom přežili zimu. Jsme stavilní organizací s vyrovnaným rozpočtem, která není založena na nárazových příjmech.


2. Vlastníme střediska, vlastníme vybavení, vlastníme adrenalin parky...žádné půjčování, žádné subdodávky, žádné krátkodobé pronájmy, na kterých vytváří zisk celá řada dalších osob. Vlastní catering, vlastní instruktoři, vlastní technika...vše popisujeme v sekci zázemí


3. Optimalizace nákladů...např. u veškerých našich dodavatelů (potraviny a prakticky většina ostatních nákladů) profitujeme z toho, že STAN je velkou společností a jako odběratel toho využívá ve sjednávání cen mnohých dodávek.


4. Nepotřebujeme vydělat za každou cenu. S realizací firemních progamů nestojíme ani nepadáme. Do tohoto odvětví jsme se nepustitli z vidiny velkých a okamžitých zisků, ale proto, že po nich byla velká poptávka ze strany firem, proto, že nás toto odvětví velmi zajímá a rozšiřuje naše základní portfolio, že tato oblast přináší možnosti velmi zajímavé a dlouhodobé spolupráce pro obě strany. Spokojená firma, která se k nám ráda vrací, zkouší s námi nové a nové věci, případně se nastartuje fungování další spolupráce (např. aktivit pro děti a rodiny zaměstnanců), to je náš cíl. A takováto spolupráce má mnohem vyšší hodnotu, než okamžitý zisk.


Související odkazy:

 
 
CZčesky | DEdeutsch | ENenglish
© 2006 - 2024 Special Team For Adventure In Nature | Vyrobilo Vergilio